torsdag 2 september 2010

Varför lämna du mej ? :(

Du är allt jag trodde att du aldrig va.Och ingenting som jag trodde att du kunde ha varit
men du lever inom mig
Så säg mig hur det är?
Du är den enda jag önskar att jag kunde glömmaDen enda jag älskar att inte förlåtaOch nu krossar du mitt hjärta..Du är den enda.
Och även om det finns tillfällen då jag hatar digså kan jag inte radera tider du sårat mig,Och sätta tårar i ansiktetOch även nu när jag hatar dig, gör mig ont att säga,att jag kommer vara där i slutet av dagen

Det är något som jag känner att jag behöver sägamen upp till nu har jag alltid varit tädd
Att du aldrig skulle komma runt

Du säger att du fick mest respekt för migMen ibland känner jag att du inte förtjänar migOch fortfarande är du i mitt hjärtaMen du är den enda för mig
Och ja det finns tillfällen när jag hatar digMen jag klagar inteFör jag har varit rädd att du skulle gå ifrån migmen nu när jag inte hatar dig , är jag glad att sägaAtt jag kommer vara där i slutet av dagen



4 månader o 2 dagar :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar